20.10.13

Den här helgen blev inte riktigt som jag tänkt mig.
Halva lördagen gick åt att bråka. Hanna bråkade, jag och Stefan
bråkade, Hanna och jag bråkade, Stefan och Hanna bråkade. Min första
sobril på jag vet inte hur länge.
Först kom min automatiska tankar om hur värdelös jag är och blaha blaha.
Men jag har ju för fan inte gått i terapi i ett år utan att lära mig
ett och annat så jag knölade snabbt ihop orden "bakslag" och
"misslyckad" och tänkte i stället att det här är bara en av dagarna i
livet, andades, tog min behovsmedicin, samlade mig och sen bröt vi av
dagens hemmaförmiddag och stack iväg.
Men vi hann i alla fall med att ha lite mys.
Farmorn kom med fika i fredags, mormorn och morfarn fick ta emot vår
trötta och bråkiga familj i lördags och idag blev det kusinmys och
kaffe i Krikon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig..