18.7.11

I vanliga fall hade jag fått dåligt samvete och en liten känsla av panik.
Men inte idag.
Märkligt.
Verkligen jättemärkligt.
Det hela handlar om att jag helt och hållet missat att vi hade tvättid idag.
Ja, jag är en fjant.
Jag tänker på andra som kunde ha tvättat idag mellan sju och ett, men där hade vi bokat, och dök aldrig upp.
Idag började jag även att sitta fram i bilen.
Jag har i stort sett enda sedan den dagen vi lämnade BB suttit i baksätet, bredvid fröken Liten, för att underhålla, mata, ja ni fattar.
Gissa vad som hände?
Ja visst - det gick ju så klart alldeles utmärkt, men ändå fick jag dåligt samvete.
Det är som om jag är ett vandrande uselt samvete.
Den stora fjanten.
Dåligasamvetesfjanten.
I do better go shoot myself.
Gaaah.
Korv.
Hej då och gnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig..