10.2.11

Jag kämpar vidare med mina ätstörningar.
Ja, ätstörningar.
De senaste dagarna har jag inte kunnat äta.
Jag mår illa när jag äter och får inte i mig särskilt mycket, och mår illa för att jag inte äter.
Onda jävla cirkel.
Dessutom får jag blåmärken av att klia mig.
I morgon ska Hanna till BVC och få ett par sprutor.
Lilla liten.
Men det går nog bra.
Sen ska jag lämna den mammiga lilla plutten för att gå till fik@ och dricka ett glas vin med tjejorna.
Det kan bli trevligt, för mig, men kanske inte för Stefan.
Gnatt.

2 kommentarer:

  1. Hoppas ni får en härlig fredag! Kram

    SvaraRadera
  2. Tack det samma!
    Än så länge har den sett fin ut, vi slapp dessutom bibelgubben som sprang omkring i vårt trapphus och ringde på dörrar.
    Han kanske hörde när jag sa: "Jag tänker då inte öppna!" :)
    KRAM!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig..