14.10.10

Biblioteket var det ja.
Det var en tant (eller tant och tant, hon var väl kanske 39..) som läste lite sagor för våra barn i sagogrottan och sen fick man dricka kaffe om man ville.
Det är lite mysigt att träffa alla barnen.
Kul att se hur fröken H reagerar också, hon är lite mer avvaktande än dom andra, liksom observerar en stund för att se vilken roll hon ska ta, som S sa.
I förmiddags var vi hemma hos Lady Gagga som bjöd på ananaspaj så klart! ♥
Morgondagen bjuder på en massa skojsigheter.
Jag ska hem till finaste K som har en massa kläder som jag ska få och senare ska jag träffa fina E som är höggravid.
Jag känner redan nu att fredagen den 15 oktober kommer bli en riktig kalasdag!

2 kommentarer:

  1. Hallå!!! Jag är 34!!! Är jag en mini-tant då eller? ;) Kram

    SvaraRadera
  2. Hihi!
    Ja, alltså.
    Hon var ju en SAGOTANT, så du är nog en minitant - för barnen! ♥
    Kram!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig..