13.10.09

Massvaccination, dag no: 1

Stefan värmer på köttfärssåsen som jag lagade tidigare i eftermiddag och kokar lite pasta medans jag sitter här i soffan och tycket allmänt synd om mig själv.
Känner mig förstörd.
Är helt slut.
Har en huvudvärk som inte är av denna världen och jag känner mig varm och sjukligt trött.
Nej.
Det är inte bieffekter av svinsprutan jag fick för fyra timmar sen.
Inte tror jag det i alla fall.
Det säkert mest ett sätt för kroppen att slappna av efter en dag med lite överspändhet för just sprutan.
Nu kan jag i alla fall inte göra något åt det.
Jag kan bara hoppas på att jag tog rätt beslut när jag ställde mig i kön för att få injektionen.

Nu ska vi äta, sen får vi se om jag orkar hålla mig vaken till de desperata hemmafruarna.
Vi får se.

PoK


Här är kön till vaccinationen när vi åker förbi i bilen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig..