12.10.09

Aah!

"Töntarna" fanns så klart inte på Åhléns, Nyköping.
Vad fan trodde jag?
Det har jag ju varit med om förr.
Så går det när skitstället i stort sett har monopol på skivförsäljningen i stan.
Nu har vi i alla fall lagt handpenningen på vagnen.
Känns ännu lite mer verkligt nu.
Biljetterna är betalda och hämtade och även mor har fått sin. Den sitter förmodligen och glänser på hennes kylskåp nu.
Vi tog en sväng hem till syster och Leon också. Leon frågade ju om han kunde åka och hälsa på oss, så vi for dit istället.
Han är så söt nu, Leon, min lilla pratkvarn. ♥

I morgon ska jag vaccineras.
Jag ska inte ångra mig, men nervös får jag fan vara.
Det är jag också.
Nu vankas det nygräddad morotskaka med ett stort glas mjölk.
Det har, bortsett från den smärta jag känner i hela kroppen just nu, varit en perfekt måndag.
Tänk om alla måndagar kunde te sig på detta sättet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig..