3.1.12

Istället för mina tradiga årskrönikor tänkte jag blicka framåt och se vad jag har att vänta under tvåtusenochtolv.
Januari:
En av mina bästa ska få en liten bebis och S börjar nytt jobb. Hanna blir hela två år.
April:
Här någonstans blir jag trettio och i samma veva hade jag tänkt bli med körkort, innan magen blir för stor.
KENT SLÄPPER PLATTA!!
Maj:
Papsen fyller sextio och jag och S firar sex år tillsammans och fyra år som förlovade.
Juni:
Ännu en av mina bästa ska ha en till liten bebis. Nu måste jag ha tagit körkortet..
Fotbolls-EM är det ju, med intag av alkoholfri öl.
Såklart.
Juli:
Kent-konsert här i krokarna (de har inte gett ut något speldatum än för den konserten jag tänkt gå på) och runt den tjugonde så ska Piglet komma.
Augusti:
Vi hade inte råd att köpa de svindyra biljetterna, så om vädret tillåter drar vi upp och sätter oss utanför och lyssnar till Chris Martins ljuvliga stämma.

Fin start va?!

2 kommentarer:

  1. Vilken BRA idé att göra en framåtblick istället för årskrönika! Vilket år vi har framför oss, hoppas få vara med vid en del av punkterna. Och tänk att du och jag ska ha varsin "12:a"...

    SvaraRadera
  2. Det kommer bli ett magiskt år Erika! Ett magiskt år.

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig..