21.5.11

Om man som jag skickar på i runda slängar sju blogginlägg om dagen,
har man inget liv då?
För mycket tid?
Tråkigt?
Eller är det bara så att jag tänker alldeles för mycket i vanlig ordning?
O på en massa störda jävla saker.
Eller är det mest någon slags tillflyktspryl till min alldeles egna
"vuxna" nivå för att jag är hemma, med barn?
Va?
(o nu förväntar jag mig ärliga svar, o säger ni ingenting så är ni fasen dumma.)
För det är faktiskt så att ingen blogg jag läser uppdateras lika ofta
som jag uppdaterar min.
Jag är väl störd.
Bara.

2 kommentarer:

  1. Du är bara så där jätte söt!!!

    SvaraRadera
  2. Önskar jag kunde blogga (bättre) med min mobil, då skulle jag konkurrera med dig! ;)
    Men eftersom jag inte har skaffat mig en smartphone ännu, så kommer jag gå här och vara avis på dig som har möjligheten!
    Kram!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig..