12.1.11

Kvällsbloggar.
Så.
Nu har jag gjort det.
Skulle också kunna gnälla lite över försäkringskassan.
Fast bara lite.
Och så skulle jag kunna gnälla på den här jävla skitsnön som jag är så trött på.
Men det gör jag inte, för det är så satans långt till vår, så jag får försöka hålla mig.
Jag kommer ändå bli förkrossad minst 15 gånger innan den "riktiga" våren kommer.
Man blir så jävla lurad.
Så jävla lätt.
Lättlurad.
Jag hatar att vara så jävla lättlurad.
Blåögd.
Niav.
Naivt blåögd?
Fast dom är gröna.
Typ.
Det här var ju ett jävligt tråkigt inlägg, men jag kommer inte att radera det.
Det är lite som med fotografier, men får liksom inte radera dom som inte blev perfekta.
Usch.
Blä.
Så jävla skönt att den här dagen också tog slut.
Gnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig..