5.1.11

I går såg Hanna och jag solförmörkelsen på balkongen.
Svinkallt och det tog inte lång stund innan alla fönster var totalt igenimmade och jag var blind, så vi gick in igen.
Med oss fick vi en massa granbarr.
På tal om granbarr så var det en kärring som var på mig när jag släpade upp granen på en snövall bakom vårt garage.
Hon undrade om jag trodde att det var någon annan som skulle ta hand om den.
Varför har man aldrig något bra svar på tal??
Idag har jag och namnsdagsbarnet spenderat förmiddagen i sällskap av Kim, och resten av dagen var vi med mormor och morfar.
Jag bjöd på namnsdagssemla och mormor bjöd på Janssons och en öl då Stefan var i väg på finkrog med jobbet.
Nu är jag snortrött och lycklig över att det är röd dag i morgon.
Gnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig..