6.12.10

Mördarvecka.
Vad ända in i aftonsången har jag gett mig in på?
Räckte det inte med pilates?
Räckte det inte med att jag överhuvud taget andades luften på Nyköpings dyraste gym?
Å nej.
I morgon ska jag träna igen.
Ska tydligen pyssla med några maskiner i en halvtimme för att sedan stå på någon slags crosstrainer eller vad det kan vara för något i ytterligare en halvtimme.
På onsdag får jag vila (och gå på hockey!).
På torsdag ska min stackars lussebullsdegmage få sig ett mördarpass igen och på fredag ska jag tydligen cykla en halvtimme.
Det har utlovats åtmistone en kentlåt, så jag får väl vara glad.
Jag kommer dö.
Jag kommer inte orka lyfta mitt ölglas på fredagkväll.
Jag kommer dö.
Jag kommer bli full som en kastrull.
Trots att jag kommer att tvingas dricka min öl ur sugrör för att min kropp inte kommer att bära mig, så kommer jag bli asakalas.
Jag kommer dö.
Gud hjälpe mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig..