11.12.10

Jag dog.
Typ.
Aldrig mer cykel säger jag bara.
Jag mådde illa, blev yr, höll nästan på att rasa ihop i omklädningsrummet och det tog en och en halv timme att återhämta mig efteråt.
Jag dog.
Sen var det dags för öl i goda vänners lag.
Tack C, K och N för en alldeles toppentrevlig kväll! ♥
Idag mår jag bra, men är trött.
Jag säger det igen - vatten is da shit!
Idag har vi firat tredje advent och Alexanderdagen (ja, en dag för tidigt - so??) på Skogsvägen med lussebullar och alldeles för många pepparkakor.
När vi kom hem sen gav jag mig på att göra min första Janssons Frestelse, men glömde löken och hade i för lite ansjovis.
Jag var trött för jag typ dog i går.
För första gången på säkert 10 år käkade jag i natt en fyllepizza på Campino (Kebab House).
Där satt vi, jag och K bland alla 18-åringar.
Sen får jag ju så klart inte glömma att gratta min finaste fina Malin Hesselblom på hennes sista 20-årsdag! GRATTIS ÄLSKLING! ♥ (saknar..)
Nu ska jag titta på vår nya, alldeles för stora tevi som vi köpte igår.
Fast det känns skönt att vi äntligen fick arslet ur.
Tack för en fin helg! (ja, jag vet att den inte är slut än, men det blir lite fel när man går ut en fredag för då har man sin bakissöndag på lördagen)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig..