17.11.10

Här sitter jag och tittar på fotboll, dricker glögg ur mammas och pappas första gemensamma kaffekoppar och avskyr "Barnmisshandel-kedjebrevet" som folk lägger upp på sina Facebookstatusar.
(å andra sidan är jag överlag mycket allergisk mot alla dessa statusar som ska kopieras och klistras in om att jag har världens bästa mamma (vilket jag förvisso har..), eller att det är stora-son-dagen, till vilken jävla nytta. Jag sliter mitt hår! För att inte tala om dessa förbannade jävla särskrivningar. Ska det var så sketans jävla svårt? Man hör väl, eller ser väl att skiten ska sitta ihop?!? Fan.)

2 kommentarer:

  1. Fiiiilååååt!!!!
    (fast jag måste erkänna att jag ibland gör det för att jävlas också)
    Och det kan bli jätte roligt! ;)

    Pözz

    SvaraRadera
  2. Du är förlåten! För den här gången.. ;)
    Kraaam!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig..