27.10.10

Oo!
Tvåsiffrigt minsann!
Hanna var vaken hela matchen och nu sover hon äntligen på sin Voffs som hon fått av mormor och morfar. ♥
Igår var vi på Öppna förskolan på Arnö, som tydligen var stängt för dagen, men ändå öppet.
Det var lugnt och skönt med bara vi tjejor och våra barn.
Sen var det bjudlunch (läs lyxlunch) hemma hos Linda tillsammans med alla barnen och efter det blev det en timmes promenad hem med ett skavsko på köpet.
I morse tog jag och Klimpen en fika på stan och pratade om livet och busade med Hanna för att sedan ta en höstlig och mycket vacker promenad längst med ån där vi fotograferade allt och inget.
Men inte fick jag nog där, utan jag kämpade mig upp för Hålletbacken med 20 kilo vagn och tog mig hem till mamma och pappa genom skogen efter lunchen.
När jag väl kommit upp för den där helvetesbacken insåg jag att jag är livrädd för mystiska människor (för sådana bor alltid i skogar en mörk och kulen eftermiddag), vildsvin och älgar så jag trampade genom skogen i rasande fart.
Nu är klockan massor och snart är det lördag.
Ska bara drippelidroppa ögon och öron först.
Gnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig..