2.10.10

Hanna somnar klockan sex, efter att ha gnällt i stort sett hela dagen.
Fast det är verkligen inget konstigt att hon har gjort det, för hon har två blåsor på tungan och en på tandköttet.
Stackars, stackars lilla liten. ♥
S och jag har själva haft och har ofta och mycket blåsor i munnen, så vi vet hur ont det gör.
Hon börjar dock bli uttorkad och det är himla svårt att få i henne vätska.
Vad gör man?
Annars så hoppas jag att de rostade rotsakerna med tzatziki var goda, för jag kände fan inte om det smakade ens.
Korv.
Är redan less på att vara kyld.
Vi skulle ha varit på kalas ute i Jönsåker, men fick så klart avboka.
Jag blev lite sur, för jag hade sett fram emot att få träffa gänget.
Men det är ju som så mycket annat och bara bita i det sura och vara glad att det är oktober och att H förhoppningsvis är lite, lite bättre i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig..