15.5.10

Ett år senare

För ett år sedan idag gjorde jag ett graviditetstest.
Med hjärtat i halsgropen gick vi in i badrummet för att kika på testet som jag lämnat på toalocket.
Herre jösses!
Det stack till i hjärtat och jag visste fan inte hur jag skulle reagera.
Det jag helst av allt i hela världen ville var att få vara gravid, men just då blev jag helt skräckslagen.
Vi kramades, skakade, jag tog en cigg.
Vi åkte till Donkan, jag hittade på en ursäkt att få röka ännu en cigg.
Herre gud!
Det var så definitivt.
Jag som hade druckit ett halvt glas vin hemma hos mamma och pappa.
Gjorde det något?
Och fyllan jag hade för två veckor sen då?
Och rökat?
Hur skulle jag kunna sluta med det?
Ett år senare ligger hon bredvid oss i soffan och snusar gott. ♥
Underbara, älskade Hanna.
Tack för att DU finns!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig..