11.1.10

Vecka 2, veckan då det händer

Ah!
Så där ja.
Äntligen en vecka med lite planer så jag slipper sitta hemma, inlåst och bli deprimerad så här lagom till förlossningen.
Måndag: Syster kommer på fika samt ett besök hos BM.
Tisdag: Tvättelitvätta, tar ju typ hela dagen, fika som sig bör hos svärmor efter arbetstid.
Onsdag: Fika hos Kusin så länge jag håller mig frisk. Våga vägra förkylning! Det gäller mig med förvisso..
Torsdag: Fika med Klimpen på stadens torg.
Fredag: Inget spikat, men en gammal vän, eller två tog kontakt om en fika och det pratades löst om denna dag. Vore hur skoj som helst!
Lördag: kent-intervju på P3 samt tidigare BF för Gunilla. Vi får se..

Skönt med en vecka där jag slipper sitta ensam och surmula.
Kram och godnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig..