2.8.09

Tack Malin! ♥

Så har min kära vän gjort det igen.
Hon har skickat mig en kartong med kläder och jag fann genast en favorit.
De svarta linnebyxorna är bara så sköna.
Synd att jag inte kan jobba i dom i morgon.
Tack min fina vän! ♥

Ja just det.
Jag glömde att berätta.
Trots nyklippt hår och ny frisyr vilken jag är underbart nöjd med så hände det.
Jag var ju så klart tvungen att tvätta mitt hår.
Och det ska ni veta gott folk - att mitt hår - det är ett hår som inte bör finnas.
Det går helt enkelt inte att hantera, trots att jag är nyfrissad.
Helt omöjligt.
Och för att inte glömma förbannat tråkigt.
Jag var ju så nöjd hela veckan med mitt hår och så vips!
Så står jag där igen framför spegeln och grinar en skvätt, spottar och svär.
Ger upp svettig och dan för att sekunden senare stå där med plattången brännande mot hårbottnen igen.
Jag blir så trött.
Den som inte har haft mitt hår förstår inte hur jag har det.
Jag blir så trött.
I-landproblem, jag vet.
Men det är i alla fall mitt i-landproblem.
Trött är vad jag blir.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig..