1.8.09

En trevlig kväll

Niklas och Jörgen kom på besök.
Pojkarna skulle förljumma lite, så vi bjöd på pytt i panna så de hade något i magen för ölen att vila på.
Lite snack ute på balkongen (härligt att den blev invigd..) och sedan lite Buzz som Stefan vann två gånger och jag själv vann en gång.
Så klart att jag fick kämpa mot mitt öl och cigarettsug nu i kväll också.
Fy satan vad gott det hade varit med en kall Nils Oscar och en Marlboro Light 100's på det.
Mmm..
Beer.
Mmm..
Snart 10 veckors rökfrihet.
Senast jag försökte sluta röka höll jag upp i nio dagar..
Giv mig styrka någon.
Frestelsen är så stor.
Ibland nästan för stor.
Får nog trösta mig med en glass trots allt.
Försökte med ett äpple.
Som om jag trodde det skulle funka.
Pytts!
Hit med min Magnum Mandel-kopia.
Nu.
I kväll är det fan synn om Nenni..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig..