30.8.09

Sjunga lite..

Idag, eller i kväll ska jag iväg till kyrkan och sjunga lite.
Har försökt hela veckan att intala mig att det ska bli skoj.
Men här kommer det.
Jag viiiiill inte!
Jag orkar inte vara nervös.
Jag hatar att vara nervös.
Min kropp tar slut av att vara nervös.
Men okej då.
Jag ska jobba upp känslan av att det ska bli skoj här under dagen.
Jag ska verkligen försöka.
Hoppas det kommer max 10 personer och att hela grejen känns avslappnad, då kan det bli roligt och behagligt.
Men då är det väl lika bra att jag börjar nu då.
Jag ska sjunga i kyrkan i kväll.
Det ska bli skoj..

2 kommentarer:

  1. Styrkekramar till dig! Jag antar att den där elaka känslan inte blir bättre av att alla säger "men Jenny, du som sjunger så fint", även om du gör det. Så jag säger bara - kör hårt, du är en tuff kaka. Tänk att du sjunger för bebben och skit i resten. Puss och kram!

    SvaraRadera
  2. Tack raring! Ska tänka så! ♥
    PoK

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig..