31.8.09

..och inte undra på!

Nä.
Faktiskt inte.
När jag var hos barnmorskan sist så låg mina blodvärden på gränsen.
Så klart att de låg under nu, trots mitt knaprande av järntabletter.
Bara att mosa i sig dubbel dos..

Fikade med Kim en sväng efter besöket hos BM.
Det var mycket trevligt, skönt med lite kvalitetstid.
Vi tog oss även en "stadsvandring" för att kolla upp gatunamnen på väster.
Jag kan i alla fall mer än vad jag trodde, medan Kim hade sådär koll.. ;)
Vi bestämde oss för att ta östers gator en annan dag.
Har varit på kalas idag också!
Min söta lilla Leon blev hela tre och nu pratar han som en galning.
Stora killen! ♥
Innan kalaset bjöd mor på min favoritmat-morotsgryta!
Åt så jag höll på att hamna i koma.
Tror att man skulle kunna kalla det ett bra betyg..

Nu ska jag och kickboxarn trilla i mysbyxorna.
Sov sött sen!

2 kommentarer:

  1. du är bra bra du.. en vis, gravid kentälskande fröken är aldrig dumt!!!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig..