20.7.09

Så bar det av te Leksand o hem igen..

Vi skulle ha bott kvar på hotell.
Av någon anledning kände vi båda att vi ville åka hem redan på kvällen.
Det var kanske inget jätte klyftigt val, men vi gjorde det.
Det tar ju på ett ungefär 5 timmar att åka landsvägen Leksand - Nyköping.
På vägen hem, i mörkret, mellan Eskilstuna och Nyköping tvingade jag dock min kära att köra max 60 km i timmen.
Jag ville komma hem.
Välbehållen.

Gårdagen spenderades i det lustiga tillståndet "bakfull" trots att jag inte fått i mig en droppe på flera månader.
Sömn.
Sömn är sjukt viktigt.
Och viktigare blir det när man har "Gullefjun" i magen.
Vara vaken cirka 22 timmar i sträck är inte bra för mig.
Vanligtvis sover jag ju middag också..
Så.
I går var jag bakfull.
Om det nu går att vara det utan att ha druckit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig..