11.6.09

Vill inte vara jag..

..just nu.
Har kommit till en punkt där jag bara grinar och inte står ut med mig själv.
Jag har kommit dit där jag inte klarar av att vara spontan och hur mycket jag än försöker pussla ihop de enklaste saker så blir det bara fel och krångligt.
Minsta lilla motgång och jag känner att det är tack o adjöss!
Godnatt!
Klapp ihop!

Det går över.
Dom säger det, och jag vill tro dom.
Men det kan också bli värre.

Förlåt Stefan för att jag gormat på dig idag. Du är så INTE värd att bli gormad på.
Du vill bara mitt bästa. ♥
Jag älskar dig och är hemskt ledsen..men det går över!
Eller så blir det bara värre..
Stå ut en stund till kära Du! ♥

PoK

3 kommentarer:

  1. Men lilla Gumman!
    Du vet mitt mobnr om du vill prata, ja finns alltid för dig. Jag kan försöka att göra det lite lättare för dig;)
    Puss på dig//Malin

    SvaraRadera
  2. Inte för att det är till någon tröst!!! Men jag vet precis hur det är!
    Först mår man skit sen kommer man på sig själv med att precis ha gapat och skrikit över skitsaker. Och ibland fräst utan någon som helst anlidning. Sen blir man jätte ledsen och känner sig så jävla liten och elak......
    Tänker på dig gumman.

    Puzz puzz
    Du Är En Bra Människa!!!!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig..