10.6.09

O inte skäms jag för det!

Min iLLeRbror va på mig om att min blogg är alldeles för mycket Linda Rosing.
Han kanske har rätt, men jag kunde inte ha brytt mig mindre för tillfället.
Vi va hemma hos mamma och pappa för middag för en stund sedan och sa hejdå för de ska te Spanien i morgon.
God köttfärssås! MUMS!
I alle fall.
iLLeR kunde ju inte låta bli att slänga med namnet "Linda Rosing" mest hela tiden.
Jag lovar att den inte ska se ut så här för alltid, men jag har i alle fall ingen ångest när jag går in på den längre.
Jag skriver ju inte för er skull, utan för min.
Men det är ju skoj att ni läser! ♥

Så iLLeR!
Jag LOVAR att jag ska ordna upp det här, så du slipper må illa.
Jag undrar bara hur du vet att min blogg stinker LR? Har du vart o läst hennes blogg..? Det har ju alle fall inte jag, så jag kan ju inte veta bättre..

HEJA SVERIGE!!
Just nu är det 4-0 mot Malta.
Kom igen grabbar! Klart att vi ska te Sydafrika nästa sommar!

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig..