14.5.09

Trött och tillfreds

Det är precis de känslorna jag har just nu.
Jag är trött och tillfreds för stunden.
Så groteskt skönt!
Jag önskar mig tillbaka till den tiden då jag hade jobbat på Vattenfall i ett par månader.
Då var jag helt slut.
Slut i huvudet, och även slut i kroppen av någon konstig anledning.
Kanske var huvudet som sa åt kroppen att vara trött.
Jag saknar känslan av att vara trött.
Jag vill vara trött efter att ha gjort nytta, slitit med kroppen och knoppen.
Jag vill vara social.
Inte sitta här och skriva ner alla mina tankar.
Jag vill dela dom för stunden, med en kollega, en vän.
Men det kommer!
Jag känner det på mig!
En talang som jag kommer inte vara arbetslös länge till!
Det är i alla fall vad jag försöker intala mig själv.
Jag kan, vet och vill.
Det är bara det att jag måste låta andra se det.
Men nu ska här tas en dag i taget.
Det kommer att lösa sig, det vet jag!
Heja mig!
Full fart mot helgen nu då!
Tjoho!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig..