25.5.09

Inte orkat helt enkelt

Långhelgen for förbi.
Det gick på tok för fort.
Min söta Malin var tvungen att skicka mig ett sms här om dagen för att se att allt är okej, då jag inte skrivit här under hela helgen.
Du är ju för go min Malin!
Jo då, allt är okej, har helt enkelt inte orkat bara.
Har varit så trött och det här med bloggandet är mest en sysselsättning för mig under vardagarna när jag har som tråkigast.
Trots denna fartfyllda och händelserika helg ids jag inte skriva om den.
Det är lite sån jag är idag.
Jag är trött.
Orkeslös.
Jag vill så gärna röka, men jag får inte.
Eller, jag får, men samvetet säger nej.
Nej, nej..
Ska försöka få tummen ur efter lunchen och ta mig en promenad.
Piggna till lite kanske.
Vi får se.
Jag låter er veta hur fan det blev..
Gah!
Jag är ju så trött!
Hej..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig..