9.5.09

Årets första grillning!

Ah!
Det blev en heldag på Skogsvägen idag.
Vi åkte ut dit efter lunch för att ta vår obligatoriska lördagsfika.
Som vanligt när jag hörde att det skulle bli grillat till middag där var jag inte sen med att bjuda in mig själv.
Inget konstigt i det.
Vi åkte och köpte kött och återvände sedan med gårdagens tzatziki.
iLLeR har sin flickvän på besök i helgen också så det va riktigt trevligt att få träffa den där omtalade Johanna!
Stefan bjöd också min mor på årets skrattattack när han dansade Hule på Wii.
Helt galet!
Du är för underbart söt min fina!
Ni skulle ha sett!
Dessvärre filmade jag det inte.
Det hade varit något för våra barnbarn att se!
Ha ha!

Nu är jag så trött, så trött.
Ska göra ett nytt försök att se Davincikoden.
Kommer förmodligen inte fixa det den här gången heller.
Dels för att jag är så trött, och dels för att det liksom är min grej att somna till filmer.
Då spelar det, konstigt nog ingen roll hur spännande det är.
Är jag trött så är jag trött.
Sova bör man, annars dör man.


Tack mor och far för en trevlig dag!
Och tack ni andra som var inblandade också för den delen.
PoK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig..