6.4.09

Håna oss Vi rör oss Ni står still...


Så va det måndag igen.
Helgen passerade alldeles för fort förbi. Visst, jag kanske hann med att göra en del, men den va i alle fall på tok för kort!
Tacka vet jag påskhelgen som är i antågande så jag får spendera lite mer tid med min kära och min familj.

I fredags bar det av mot ölen med Kim. Först smet jag in på H&M o rafsade åt mig en massa kläder till Stefan som är urless på sin garderob. Hittade en del fina grejer - och för att inte tala om de fina priserna!
Sen hamnade jag på debutfikan utomhus på Huldas med Kim, hans mamma Gittan och hans syster Åse med barn. Det va helt underbart där man satt i bara t-shirt och gottade sig i solen i trevligt sällskap.
Så småningom tryckte vi in oss på mörka OT med varsin öl i handen med Karro som sällskap. Tre öl hann jag med, blev lite rund under fötterna, men det var i alle fall trevligt - om inte trevligare tack vare det!

När Stefan sedan tagit helg åkte vi för att köpa blomster till balkongen!
Nu är det vår!
LYCKA!
I lördags hälsade vi på min syster och barnen där vi satt i solen och fikade med dom små sötnosarna. Dom ger en så mycket di små liven!
Stefans syster hade tydligen fått sjuka mängder med virus på sin dator så datorakuten fick rycka ut för att lösa problemet!
Senare på kvällen fick vi besök av Kim, FB, Junkan och Niklas så vi drack en del öl då också och spelade Buzz.
Skönt som fasen att sätta dit "TP-Kimpa"...
Och så var vi där igen.. Tidigare på kvällen hade jag sagt att nej då, inte blir det nån utgång inte!
Gissa vem som som vid 12-snåret stod på Tellus dansgolv?!

">
Trots den milda ångest jag får av att jag gått ut eller efter ett gäng öl så kan man liksom inte hindra sig från att göra det man känner för.
Skulle jag förbjuda mig själv att göra saker som jag känner för skulle jag nog bara bli bitter..
Gårdagen var en bakisdag för oss båda två, med lite fika och hockey i Oppeby och trojan-fajt i Krikon.
Hämtmat och Gossip Girl i soffan stod högst upp på listan.

Solen skiner i massor idag, det blåser förvisso lite, men nu kan jag inte sitta inne längre.. Måste komma ut o röra på mig så ölmagen i alle fall inte blir större!
Vi rör oss, ni står still..

oao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig..