27.3.17

När huvudet brinner

Där var det dags för sociala medier-avgiftning igen. Åh Gud vad lätt jag blir beroende.
Jag vänder så fort i mitt svartvita och blir synnerligen drastiskt dramatisk. Min hjärna går konstant på högvarv och minsta lilla agerande får konsekvenser som jag i mångt och mycket ältar och bygger upp enorm ångest kring. Det är helt enkelt vilodags och full fokus på barnen om jag ska mäkta med den här veckan överhuvudtaget. Det är bara måndag och jag har redan gått i taket och näst intill tänkt tanken att göra en orosanmälan på mig själv för att orken är obefintlig, mina barn är extremt intensiva och jag själv agerar i affekt.
Godnatt, jag finns återigen endast på sms och eventuellt här.

PoK och kärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig..