31.10.14

Det här hade jag tänkt skicka till vår hyresvärd i morse. Stefan undrade om han inte skulle försöka ringa honom först...

"Hallå Janne!
Det här är inte ett dugg roligt längre. Att en stank tar sig in hemma hos oss, i vårt hem, där vi bor är inte okej. Det handlar om vårt hem. Vårt liv.
Sedan i mitten av Augusti har vi levt med stanken VARJE dag. I två och en halv månad. Det är inte ok att leva så och det är heller inte ett dugg jävla okej att behöva betala dyra 10400 kronor varje månad för att leva och bo i en stank man själv inte orsakar.
Jag vill inte att du skickar dina balter igen, för de kan VERKLIGEN INTE göra något. Vad jag behöver är fackfolk.
Det här är så INTE okej! Jag är arg. Jag är ledsen och det tär på mitt psyke.
Nu räcker det."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig..