12.10.11

Jag tänkte, som så många andra, ta och uppdatera min lilla lur i afton.
Det gick med andra ord lite trögt.
Man skulle eventuellt behöva göra en uppdatering eller två av självaste datorn innan, ifall det nu gick lite segt, så..
Men oj, då visade det sig (egentligen har jag bara ignorerat skiten i flera månader) att jag hade en si så där fyrtiofyra uppdateringar att hämta samt installera.
Dessutom så tror jag inte ett dugg på att dessa egentligen behöver göras, det är bara ett sätt att få folk att lugna sig med att uppdatera lurhelvetet, eftersom Äppelservrarna typ brinner och nästintill exploderar.
Vilken hysteri.
Nåväl.
Nu fick jag i alle fall datorn uppdaterad.
Inget ont som inte..
(nu ska jag starta om min burk och hoppas på att jag överhuvudhela orkar med att uppdatera telefonen. Gnatt.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig..