27.4.11

Välkomna!

Som ni kanske märkte så behövde ni inte hålla på och logga in och tramsa för att läsa om mitt dravel.
Jag är klar med mina klagomål, mitt gnäll och mina hemligheter.
Jag fick berätta, ni lyssnade.
Klart! Tack!
Så! Välkomna tillbaka till Jenny Wahlstedt - Jemawa - den glada bloggen.
Typ.
Våren är här, jag är glad, fast ledsen, fast mest glad.
Värmen, solen och alla underbara dofter sätter spöken i huvudet på mig.
Jag hatart, men kan inte göra så mycket åt saken.
Hanna sover, jag tänker (för mycket i vanlig ordning).
På fredag fyller jag tjugonånting för sista gången.
Är det nåt att ha ångest för?
Är det nåt att fira?

2 kommentarer:

  1. helt plötsligt dök det upp 25 inlägg från dig på bloglovin! sjukt kul, rent egomässigt då jag kommer följa dig bättre nu, efter som jag läser typ allt via just bl. puss på dig! (hoppas vageln e bättre....eller iallafall lite mindre sämst..)

    SvaraRadera
  2. ♥ Vageln har gett med sig o jag ser inte längre ut som ett missfoster. Bara lite.
    Puss!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig..