19.3.11

Klockan 05.33 slår jag upp dom där gröna jag har.
Som ett barn på julafton.
Hanna har sovit sista natten här på Östbo i sin egen säng hela natten och inte vaknat en endaste gång och jag har sovit förvånansvärt bra.
Dom sover fortfarande dom där två fina, min familj.
Idag bär det av.
Från Östbo till East Church street.
Har någon slags separationsångest.
Det här har ju varit mitt hem i tre år, min trygghet. Jag har inte sedan jag flyttat hemifrån bott så här länge på ett och samma ställe.
Bara i mitt och Stefans snart femåriga förhållande har vi, jag snart bott på fem (nästan sex till och med) olika ställen.
Vi träffades när jag bodde på Hemgårdsvägen i samma veva som jag flyttade till Allhelgonavägen.
På Ringvägen 35 flyttade vi ihop.
På Borgaregatan förlovade vi oss.
Här på Östbo fick vi Hanna Bianca.
Vad händer i nästa?
Nu ska jag ta och väcka tröttaste S, så vi kan få i oss lite kaffe och starta denna dagen.
Ha det så fint så länge!
Kram!

1 kommentar:

  1. Hoppas flytten går bra, ni har ju strålande väder, det gör ju allt lite lättare :)
    Vem vet vad för äventyr som väntas i nästa lägenhet, jag väntar med spänning! :)
    Kram!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig..