4.2.11

Jo då.
Visst gick jag till Oppeby sen.
Men innan det hade jag fyra sköna möten på stan (samt en underbar bordsduk som present till min syster! Hoppas hon inte läser..).
Först Christine, är så glad för din skull!
Sen mötte jag ett par gamla vänner och vi bubblade på, strax därpå stötte jag på min mellanstadielärare.
Och sist, men inte minst sprang jag på Carina med fina magen.
Oj vad jag kände då att jag saknar det sociala med att ha ett jobb!
Jag behöver ett jobb, få komma ut bland folk och få vara den där glada, pratglada Jenny.
Det var bara det.
Eller nej.
Idag lade vi ansökan till förskolorna på låddan.
Oj.
Gnatt.

3 kommentarer:

  1. Förstår vad du menar, inte bara sjunga imse vimse spindel och leka tittut.. :)
    Vilka förskolor blev det?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Precis! :D
    Det blev Tessin, Annagården, Klockberget och Grindstugan. Sen ska vi skicka in till Kungshagen också.
    Känner att jag inte vill gröta i så mycket vad det är för skolor, utan jag vill bara ha ut henne.
    Om jag är med och petar för mycket så kommer jag få stanna hemma resten av livet! :)
    Det blir nog bra, tror jag!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Det kommer bli kanon. Tror alla förskolor är mer eller mindre lika varandra, spelar nog ingen roll i slutändan. Huvudsaken är att ni kommer trivas :)
    Kram!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig..