31.12.10

Jaha.
Så var snart 2010 förbi.
Det har varit ett mycket händelserikt år, både privat och i vida världen.
Det hela började med att Gunilla, som sen skulle få heta Hanna Bianca, kom till oss.
Den 19 januari tyckte fröken att det var dags att låta mor sin gå igenom den värsta smärtan i världen för att sedan se världens ljus den 20 januari kl 01.12.
I februari så gick min morfar bort mitt i all bebisbubbellycka vilket gjorde tillvaron sjukt skruvad och min fina, älskade syster fyllde 30.
I mars blev jag faster till lilla Malou som jag fortfarande inte har träffat då hon tillsammans med sin mamma bor i Falun.
När maj kom så blev jag utbjuden på date av en viss fröken C.
Vilken fullträff!
Tackar och bockar för den! ♥
Sommaren gick och i augusti var det dags för ett riktigt toppenbröllop då Erika och Håkan skulle gifta sig.
Precis så (typ) vill jag också ha mitt bröllop!
En månad senare, i september, tog vi vårt pick och pack och drog till Karlskrona för att bevittna när Anna och Andreas skulle bli herr och fru Claesson.
Också ett riktigt pangbröllop.
Tack fina brudpar för att ni ville ha oss med! ♥
Nu är vi här.
Hockey och räkor och en sovande bebis som fyller 1 år om tre veckor.
Sen har året bestått av stora, vackra, lyckliga, arga, ledsna, besvikna, vansinniga och hatiska känslor.
Men allt det kan jag väl inte skriva om här?
Eller?
Gott Slut och Gott Nytt År! ♥
Höpp och skål!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig..