2.9.10

Kanske att man får ett telefonsamtal från Holmgrens i morgon.
Kanske att vi får ett kalaskök i helgen.
Om en vecka är det dags för storkalas igen.
När A och A gifter sig.
I morgon vankas det promenad.
Måste ju fortsätta i träningsdjungeln, även om det inte innebär att jag ska ut bland stubbar och kvistar och springa.
Det vankas även öl.
Till fotbollen.
Träna+öl=sant.
I morgon ska Hanna Bianca återigen gå på upptäcktsfärd i lägenheten.
Tidigare idag blev jag attackerad av Herr Geting.
Jag stod nere vid hamnrondellen och viftade med lunchbaguetten för glatta livet.
Folk måste ha skrattat åt mig.
Hånat mig.
Jag bjuder på den.
Jag vill nämligen inte avsluta sommaren med ett getingstick.
Det vore ju onödigt.
Och dumt.
Grannen har slutat spela nu.
Jag går och lägger mig.
Jag och min galna träningsvärk går och lägger oss.

2 kommentarer:

Lämna gärna ett spår efter dig..