13.8.10

Kvällen igår var helt fantastiskt trevlig.
Bröllopsparet Erika och Håkan var här, likaså Sandra och Sarah.
Vi lyckades hälla i oss en hel bag-in-box med vin samt en och en halv flaska till på det.
(Bilder kommer senare)
Jag har mått lite småkrassligt idag.
Faktiskt.
Jag längtar som en tok tills i morgon och hoppas på att jag kommer i klänningen och att jag inte får stans största cd-skivor under armarna i morgon då det förväntas blir riktigt varmt.
(här tänkte jag skriva att jag har sjuk ångest för att lämna bort Hanna också, men det vet ni ju redan, så jag skiter i det och gör det här inlägget ångestfritt istället!)
Nu sitter jag här, smått handikappad med nymålade naglar och busiga ben.
Snart är det i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig..