11.7.10

Strandhäng på Ängstugan

Ängstugan blev dagens häng i sällskap av farmor Eva.
Kaffe, macka och glass med en sovandes Hanna.
Värmen gör lilla fröken trött.
När vi kom hem hade jag och Hanna vattenkrig på balkongen.
Eller.
Det var ju såklart mest jag som krigade på henne, hon hade inte så mycket att sätta emot när jag duschade henne med vattensprutan.
Hon tyckte dock att det var ganska mysigt.
Nu sover hon och jag sitter på balkongen och svalkar av mig samtidigt som jag kastar ett öga på televisionsapparaten för att hålla lite koll på en ganska så tråkig VM-final.
I morgon är det måndag igen och tydligen så har jag sagt att vi ska ta oss till biblioteket för att låna något slags språkprogram så vi kan lära oss italienska.
Det återstår ju att se hur det går.
Gnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig..