31.5.10

Mötte upp Kim för en promenad i morse.
Känns som om den där meningen har blivit skriven tidigare här på bloggen.
Men.
Det är ju lite så mina dagar kan se ut.
Nåväl.
Medan Kimpa barnvaktade en sovande Hanna strax innan lunch så tog jag ett varv på H&M och roffade åt mig en hög med kläder.
Jag behåller två.
Alltid något.
Efter lunchen fortsatte jag min promenad.
Hade väl egentligen tänkt att gå hem, men fick ett ryck och gick grusvägen till Brandholmen i ett rasande tempo.
Senare stöter jag på Kusin och får Hannas present - den fina bodyn som Hanna har på sig på bilden i ett tidigare inlägg.
TACK SOM FAN Linda!
Då hade jag i alle fall trillat fram de dryga 20.ooo stegen så jag satte mig på gården i gräset medan Hanna sussade vidare i sin vagn.
avskydde jag verkligen att vi bor högst upp.
Vi bor där vi bor så länge vi inte bor någon annanstans så att säga..
Dessvärre.
Slutresultatet av dagens steg blev i alle fall: 22.290
En (bra) början..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig..