21.5.10

Look alike

På väg till stadens torg för promenaden med Kim i förmiddags stötte jag på Kusin.
Vi hade i stort sett valt samma outfit för dagen - bortsett från att allt såg bättre ut på henne!
(jo L, så är det!)
Biege brallor, vit top (jag hade förvisso en svart tröja över vid tillfället), tygskor, håret uppsatt i en knut och liknande pripplor (mina är dock ett uns trashiga med ett töntigt litet hjärta i ena hörnet..).
Det var ju en jävla tur att vi inte skulle promenada tillsammans, för då hade jag fått pinna upp till min ekande garderob och byta om.

2 kommentarer:

  1. Ha ha, lite roligt var det. Men jag håller med om att det var tur att vi inte skulle promenixa tillsammans. Lite för lika :)

    SvaraRadera
  2. Hur som kommer jag aldrig mer ha på mig di dära biege brallorna! Di sitter vidrigt!
    Så, så länge du har dina dom på dig så kommer vi inte klä oss lika igen! ;)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig..