26.5.10

Jag har haft en sådan sjukt bra eftermiddag så det känns som om alla mina problem och grubblerier krympte till små, små lusamöbor eller helt enkelt bara försvann - POFF!
I kväll ska H få somna i sin säng direkt., inte i liften som jag sedan brukar bära in till sovrummet.
De senaste kvällarna har hon nämligen vaknat när jag gjort det.
Hon är fortfarande vaken, men så kan det gå när man sover dryga fyra timmar på eftermiddagsluren.
Snart är det dessutom den 5 juni och då har jag skrapat ihop fyra fina flickor för att dricka öl och en drink eller två, som jag längtar!
Lite egentid.
Vill egentligen inte lämna Hanna så länge, men hon och finaste S finns ju kvar när jag kommer hem.
Borde vara ifrån henne oftare..
Nu ska vi påbörja vår toksena middag!
Tack för idag ni berörda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig..