1.5.10

I dag har vi varit hos ordföranden

Grannjävel.

4 kommentarer:

  1. Berätta, hur gick det? Det här är ju som värsta spännande följetongen, jag vill höra allt. Själv glömmer jag aldrig när jag bodde under en 100-årig tant på Lilla Essingen. Hon skrek nätterna igenom så polisen fick komma.

    SvaraRadera
  2. Han ska ta itu med snorungen! Sen får vi se..
    Blir det en repris i afton av gårdagen så ringes politi igen!

    SvaraRadera
  3. Usch vilken idiot han verkar vara... =( Erika kommer du ihåg han som bodde på bottenvåningen här på Fabriksgatan när jag flyttade hit... Det var väl ngn gubbe som slog med ngt järnföremål i diskbänken el nåt så vi som bodde 2 våningar ovanför stördes större delen av dygnet.... hihi, han försvann ju rätt snart sen men alla fall.

    SvaraRadera
  4. Gubben Hallin, ja fy fan! Jag ringde som en dåre till hyresvärden och skällde och klagade när den diplomatiska tonen inte fungerade. "Han är psykiskt sjuk, det är därför han bankar i väggarna". Jotack.

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig..