15.4.10

Förlåt Christine!

Nu har jag varit dålig på att blogga igen!
Nåväl.
I går brände jag ansiktet mer än lite när jag var och fikade i soliga hamnen med fina Christine.
Tack gumman, det klarade vi galant och det får vi göra om! ;)
Idag har jag stegat vidare och lyckades komma upp i närmre 14000 steg.
Stolt och glad då jag passerat hälsomålet (10000) med marginal.
Då säger min syster att det har höjts.
Hälsomålet har höjts.
Vad ända in i aftonsången??
Den har höjts till 12000.
Nåväl.
Det är i alle fall mer än vad jag orkar med, så jag sträcker lite på mig.
Höpp!

2 kommentarer:

  1. Det är ingen fara!! Men jag grymtade lite i min tystnad..
    Fikan gjorde vi bra och det gör vi om!! Med ännu mera kaffe och konstiga kravfrågor!!
    Och det där med stegen vet i sjutton om jag tror på,jag snuddar 10000 steg / dagen med näppe..Hur ska jag då klara 2000 till??
    Kram å Bock!

    SvaraRadera
  2. Och föresten..Jag vill också ha adressen till dendära lappsidan!!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig..