9.3.10

Varning! OBS! Deppinlägg!

Kanske är det tur att Elin och Ossian kommer på besök i eftermiddag och att vi ska på kalas i kväll.
Just nu har jag ingen lust att umgås överhuvudtaget, men kanske är det så att jag behöver det.
Känner mig ledsen idag.
I bland sköljer allt över mig bara.
Eller så beror det på att Hanna inte gått upp som hon ska och att jag därför känner mig otillräcklig och då kommer allt annat också.
Vafan vet väl jag.
Ångest inför morgondagen, Hanna får inte i sig tillräckligt med mat, första födelsedagsfirandet utan morfar..
Bara för att nämna något av allt.
Helvete.

2 kommentarer:

  1. Det bästa är nog att låta allt bara komma. Få ur dej allt, så känns det bättre sen och vänder uppåt igen. Skruttan kommer gå upp i vikt och det kommer gå bra på ons! Du kommer känna dej sååå stolt på ons kväll när du kommer hem!!! Första gången är tufft, men efteråt känns det jätte bra!
    Skickar över massor med kram till dej

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig..