1.3.10

Välkommen mars!

Sådär ja!
Vårmånaden (?) mars är nu inledd - med snöoväder!
Det är också nu alla underbara serier har säsongsstart.
I går var Hanna på sin första hockeymatch utanför magen. Det gick jätte bra, hon sov i sin vagn inne i logen under hela matchen.
Dessutom gick NH vidare till Play Off 2, vilket förmodligen bara berodde på att lilla Hanna var där och bringade tur.
I morgon tänkte vi försöka ta oss till SN för fotografering, vilket jag inte alls är jättesugen på med min dubbelhaka.
Nåväl.
Dubbelhaka eller inte, våren är på intågande.
Det vore ju underbart om den kunde smälta bort snön nu illa kvickt, så den omtalade dubbelhakan kunde få sig en omgång..
PoK

2 kommentarer:

  1. Då ska jag hålla utkik i SN! Jag har kollat varje gång det är bebisbilder om ni är med hehe!

    SvaraRadera
  2. Ja fy! i dag ska vi ta kort och jag känner mig bara som en stor blobb! Hua!
    Blä!
    vet egentligen inte varför jag gört..

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig..