21.3.10

Maghelvetessjuk!

Det började klockan tre i natt.
Jag hann liksom inte riktigt, så gammal tacos, vin och Polly hamnade typ överallt inne på toaletten.
Nu sitter jag här och har inte hängt över porslinet sedan klockan sju, men fick mig en fin feber istället.
Vanligtvis ligger jag på 36 grader men när jag nu skuttat upp till 38,5 är jag inte så jävla kaxig längre.
Jag har förövrigt inte varit sjuk sen i augusti 2008.
Röv.
Har efter en alvedon tvingat upp mig i soffan för en skvätt kaffe, lite blåbärssoppa, resorb och en banan.
Det känns som om jag har den värsta baksmällan ever!!
Vi får se vart det här slutar.
Lina som hängde på till Öppna i fredags ligger hemma med samma skit.
Aldrig mer Öppna säger jag bara!
Jo då.
Kanske.
Nu ska jag lägga mina rosenröda kinder på kudden en stund innan Hanna vaknar.
PoK

3 kommentarer:

  1. Lustigt... jag hade en dröm i natt om att brun sörja vällde upp ur min dator, och plötsligt började jag själv spy upp likadan sörja. Jag spydde och spydde och det ville liksom aldrig sluta.

    Undrar om det var en symbolisk dröm som syftar till mitt nya jobb eller en telepatisk hälsning från dig?

    Hm, inte så kul att läsa detta när man är magsjuk kanske, men jag kunde inte låta bli... Nu kryar du på dig, vännen!

    Kram.

    SvaraRadera
  2. Krya på oss!
    Nu har jag har fått lite mat i magen och magen är snäll och låter det stanna kvar :)

    Vi kommer inte gå till öppna på nico på ett tag nu, sist vi va där så blev Vilgot magsjuk och nu jag. Dom kanske borde köra en ordentlig tvätt på allt där...

    Du, förresten...vilken otroligt underbar dotter ni har fått! :)

    Kram på dig

    SvaraRadera
  3. Erika - det var en telepatisk hälsning till dig så klart! ♥

    Lina - Tack! Hon är verkligen helt underbar! Igår va jag mindre lycklig över att ha ett spädbarn hemma, men idag är jag överlycklig igen!
    Öppna ja.., det dröjer nog innan jag går dit igen också, det kanske inte alls var därifrån vi fått det, men i alle fall.. Hua!
    Det suger verkligen att inte veta om man ska spy eller - förlåt språket - skita först!
    Blä!!

    Kram på er Båda! ♥

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig..