10.3.10

Dagen D

I kväll är det dags.
I kväll är det den efterlängtade kentkonserten.
Jag vaknade med magont.
Ja visst.
När jag och Hanna låg och käkade vid 5-tiden i morse försökte jag planera hur lilla fröken ska äta och sova på bästa sätt för att hon ska sova en fyra, fem timmar när vi är borta.
Jag blev fan inte klokare.
Nej.
Jag ska göra som Helena säger och fokusera på hur stolt jag kommer känna mig när jag kommer hem för att jag klarade det och hur mysigt och skönt det kommer att vara att komma hem.
Jag kommer ju slita mitt hår om jag inte åker..
Så.
Fokus.
Fokus på känslan som är när jag kommer hem.
Fokus.
PoK

4 kommentarer:

  1. Det kommer gå skitbra! Jag var likadan, trodde att Emma inte skulle klara sig utan mig men har tyvärr insett att hon klarar sig alldeles utmärkt utan mig, det är mer jag som kanske inte klarar mig lika bra utan henne.. :)Hanna kommer få oavbruten uppmärksamhet av den som är barnvakt så hon kommer knappt märka att ni är borta :)Njut av konserten nu!! Kram

    SvaraRadera
  2. va kul att du kommer iväg! Såg dem i sthlm förra helgen och det var så otrooooligt bra!! :-D låter ju helt fantastiskt att vara där just precis nu, hoppas du kan njuta i fulla drag!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig..