12.3.10

Bajs

Natten till i dag fick vi sova igen.
Fröken behagade somna vid 23-snåret i går och sen sova till halv sju i morse.
Det var förvisso mindre roligt när jag lyfte upp henne ur sängen för att göra det sedvanliga morgonblöjbytet och kände hur jag blev alldeles blöt på handen.
Av bajs.
Hela hennes rygg var nerbajsad, fårfällen var nerbajsad..
Jo, godmorgon.
Eller något.
Såg framför mig hur svårt det skulle vara att få fällen ren och hur jag var tvungen att dra denna bajströja över huvudet på henne.
Såg framför mig att klockan bara var halv sju och kände hur stört trött jag var och inte på humör för bajs.
Som tur var så var det en omlottröja vi fått på henne, så vi behövde inte bajsa ner henne mer än vad hon själv hade gjort, och fällen var oväntat lättvättad.
Så det blev trots "bajskaoset" en god morgon.
Resten av dagen bestod av fika hemma hos mor och far, shopping på Gross, psykbryt, Solsidan och ingen Ajfån.
Nu kan den här dagen få ta slut, men innan den gör det så har S lovat mig massage och pill i håret.
Det är inte lika mycket bajs det..
PoK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig..