7.2.10

Sovmorgon, vagnpromenad och kafferep

En vintrig, kall, men otroligt skön promenad med vagnen togs idag.
Det bar av hem till Hannas farmor.
Jag har inte tagit någon promenad sedan den 15:e januari, så nu är jag trött i kroppen, men fy bubblan vad skönt det var!
Efter kaffekoppen hemma hos farmor E så bar det av med bil hem till Hannas mormor och morfar för ännu mer kaffe.
Nu sitter vi här igen, i soffan, jag med datorn i knäet, S spelar något skojsigt spel på sin Iphone och fröken H ligger under sin gröna filt och sover.
Ska ta en snabbdusch, om jag hinner, sen ska jag göra en kåldolme av söta fröken och mysa lite med henne i famnen.
Tack för idag!
PoK


I morse tog vi sovmorgon, somliga tröttare än andra.. ♥


Min kära mamma och Hanna.

2 kommentarer:

  1. Hon är ljuvlig!

    Ja, Hanna är förstås också väldigt fin. Hi hi.

    SvaraRadera
  2. Hon är verkligen fantastiskt söt!!! Hoppas ni mår strålande allihop.. Kramkram Sandra

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig..