18.2.10

Privatisering, eller typ, i alle fall

Hej Gott Folk!
Jo, det är så här att jag tänkte ta och stänga till min blogg lite, bli lite mer "privat" så här när jag blivit mamma, ha lite koll.
Därför vill jag be er som vill fortsätta läsa den att skicka mig era mail-adresser, så jag i min tur kan skicka er en inbjudan.
Meddela din adress till mig på jennywahlstedt@hotmail.com

Kram på er!
.....................................................................................................

Hi folks!
I am closing my blog for public viewing.
Therefore, I ask you who want to continue to read it to send me your e-mail addresses, so I in turn can send you an invitation.
Notify your address to me at jennywahlstedt@hotmail.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig..